top of page

PRINCE ALBERT FONDS

Event & Social Media

In de lente van 2024 gingen we een nieuwe challenge aan met het Prins Albert Fonds (PAF). Het fonds was voor hun 40ste jubileum op zoek naar een partner voor content creation, social media strategy & de creatieve uitwerking van hun event. PAF steunt jonge Belgische talenten om een jaar in het buitenland bij Belgische bedrijven aan de slag te gaan. Zo willen ze talent pushen hun potentieel te bereiken en bijdragen aan de impact van België op de wereld.

#PAF40

 THE PAST. THE PRESENT. THE FUTURE.

Vol overgave verdiepten we ons in het PAF-verhaal. We spraken met talloze PAFFERS, blikten terug op hun geschiedenis en ontdekten de ambitieuze toekomstplannen. En dan was het aan ons om die verhalen vorm te geven. Een zomer lang werkten we toe naar de bijzondere mijlpaal: de verjaardag van PAF, op 11 oktober in de iconische Skyhall in Zaventem.
 

Daar kwamen 800 PAFFERS, alumni en partners samen om deze gelegenheid te vieren. Het hoogtepunt van de avond was een grootse show, opgebouwd rond vijf content-pieces, die de reis van verleden naar toekomst vertelden, en die illustreerde wat het betekent om deel uit te maken van het Prins Albert Fonds. Bekijk de aftermovie via de knop hieronder.

Het Manifesto
De core message van PAF
 

PAF Live Action
Getuigenissen van kandidaten verspreid over de hele wereld
 

Entrepreneurial Impact

Getuigenissen van generaties bedrijven die de wereld willen veranderen samen met PAF

Strings For Talent:
Een live performance van strijkers, mixed met getuigenissen van mensen wiens leven is veranderd door PAF

The Future:

Fictie-video symbool voor de toekomstdoelen van PAF,

opgevolgd door een live dansact.

Photo STYN.be-585.jpg

REBRANDING & SOCIAL MEDIA

 Naast de storytelling voor het event werkten we ook samen met PAF aan een volledige visual rebranding. We ondersteunden het proces waar mogelijk, van het ontwerpen van het nieuwe logo en brandbook, tot de visuals en aankleding van het event. Daarnaast ontwikkelden we samen met hen ook een nieuwe social media strategie voor op lange termijn, die we nu stapsgewijs met hen uitrollen. PAF wil zoveel mogelijk talent aantrekken en de kans geven een echte impact te hebben op de wereld via Belgische bedrijven. Door hen wekelijks te ondersteunen met storytelling via hun social media kanalen, hopen we hieraan ons steentje te kunnen bijdragen.

Photo STYN.be-47.jpg
bottom of page